Reklamacje

W przypadku wykrycia nieprawidłowości w działaniu lub defektu zakupionego przedmiotu, Klientowi przysługuje prawo do zgłoszenia reklamacji. W celu wszczęcia przez Sklep procedur reklamacyjnych, towar należy dostarczyć do sklepu w którym został on zakupiony, okazując przy tym dowód zakupu oraz dokładny opis wady lub defektu wraz z okolicznościami w jakich je wykryto. Ponadto, do produktu powinny zostać dołączone dane teleadresowe klienta (imię, nazwisko, adres, telefon kontaktowy) a także wyrażone roszczenie względem reklamowanego produktu.

Od chwili przyjęcia produktu w trybie reklamacyjnym, w ciągu 14 dni sklep zobowiązuje się do udzielenia Klientowi odpowiedzi wraz z odpowiednim uzasadnieniem w kwestii uznania lub odrzucenia roszczeń reklamacyjnych.

W przypadku uznania zasadności reklamacji, Klient zostaje poinformowany o trybie rozwiązania oraz czasie potrzebnym na zakończenie procesu reklamacji. Koszty odesłania produktu do Klienta w tym przypadku ponosi Sklep.

W przypadku odrzucenia roszczeń reklamacyjnych, Klientowi zostają zaproponowane możliwe rozwiązania oraz skorzystanie z usług serwisu pogwarancyjnego. W przypadku uzasadnionego odrzucenia reklamacji, koszty odesłania produktu do klienta ponosi Klient.

Przedmioty w których dokonano ingerencji w konstrukcję, modyfikacji własnych lub zerwano plombę zabezpieczającą, jak również przedmioty zużyte w sposób naturalny, uszkodzone mechanicznie lub w których defekt powstał na skutek niewłaściwego użytkowania, zaniedbania lub nadmiernego zabrudzenia, nie podlegają reklamacji.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl