Promocje
Hobby Boss 83205 Supermarine Spitfire Mk.Vb
Hobby Boss 83205 Supermarine Spitfire Mk.Vb

125,00 zł

Cena regularna: 186,00 zł

szt.
11171 RUFE DUAL COMBO Limited edition
11171 RUFE DUAL COMBO Limited edition

269,00 zł

Cena regularna: 310,00 zł

szt.
Eduard 11163 Hind E Limited Edition
Eduard 11163 Hind E Limited Edition

279,00 zł

Cena regularna: 330,00 zł

szt.
Eduard 11168 SAMURAI DUAL COMBO Limited edition
Eduard 11168 SAMURAI DUAL COMBO Limited edition

259,00 zł

Cena regularna: 315,00 zł

szt.
 B-25J Mitchell GUNN's BUNNY  2139
B-25J Mitchell GUNN's BUNNY 2139

218,00 zł

Cena regularna: 259,00 zł

szt.
Eduard 11170 Guadalcanal Dual Combo Limited Edition
Eduard 11170 Guadalcanal Dual Combo Limited Edition

259,00 zł

Cena regularna: 310,00 zł

szt.
11158 ZERO ZERO ZERO! DUAL COMBO A6M2 Zero Type 21 Limited edition
11158 ZERO ZERO ZERO! DUAL COMBO A6M2 Zero Type 21 Limited edition

239,00 zł

Cena regularna: 260,00 zł

szt.
Revell 05096 Battleship Tirpitz
Revell 05096 Battleship Tirpitz

249,00 zł

Cena regularna: 360,00 zł

Trumpeter 02230 Mikoyan-Gurevich MiG-3
Trumpeter 02230 Mikoyan-Gurevich MiG-3

109,00 zł

Cena regularna: 160,00 zł

szt.
Eduard 11174 MIGHTY EIGHT - 66th Fighter Wing P-51D Mustang Limited edition
Eduard 11174 MIGHTY EIGHT - 66th Fighter Wing P-51D Mustang Limited edition

136,00 zł

Cena regularna: 169,00 zł

szt.
Revell 03918 Junkers Ju52/3mg4e Transport
Revell 03918 Junkers Ju52/3mg4e Transport

213,00 zł

Cena regularna: 249,00 zł

szt.
Hobby Boss 81758 Su-17M4 Fitter-K
Hobby Boss 81758 Su-17M4 Fitter-K

199,00 zł

Cena regularna: 262,00 zł

szt.

EMAX GT2826/04

Dostępność: dostępny
Wysyłka w: 24 godziny
Cena: 192,00 zł 192.00
ilość szt.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Ocena: 0
Producent: -
Kod produktu: 3ADD-41272

Opis

Silnik bezszczotkowy EMAX GT2826/04

liczba ogniw zasilających [LiPo]: 3 - 4
współczynnik KV [obr./V]: 1090
ciąg maksymalny [g]: 2500
maksymalny pobór prądu [A]: 47
moc maksymalna [W]: 752
zalecana średnica śmigła [cale]: 11 x 5,5 / 10 x 5 APC
zalecana masa modelu [g]: 800 - 2400
średnica silnika [mm]: 35
długość silnika bez wału [mm]: 49,5
średnica wału [mm]: 5
masa silnika [g]: 175


Charakterystyczne cechy silników EMAX serii GT.

  • ulepszony profil przedniej płyty obudowy, co spowodowało znaczne polepszenie warunków chłodzenia. W praktyce oznacza to, niższą temperaturę pracy i w efekcie wzrost sprawności silnika.
  • cewki z wysokiej jakości stali krzemowej 0,2mm, które powodują obniżenie temperatury pracy i wzrost sprawności silnika.
  • możliwość dwustronnego montażu silnika bez jego modyfikacji, zapewnia to dodatkowy - opcjonalny wał dołączony do silnika. W opakowaniu znajdziemy również łoże mocujące silnik.
  • zwiększona średnica wału, co powoduje mniejsze prawdopodobieństwo uszkodzenia przy niefortunnych lądowaniach oraz zwiększa precyzję osiowego zamocowania śmigła - co bezpośrednio wpływa na zmniejszenie drgań.
  • wyższa jakość łożysk, lepiej znoszących wysokie temperatury.
  • większa elastyczność pod względem zastosowania napięcia zasilającego i śmigła
  • zwiększona sprawność
  • nowe - solidne i przy okazji gustowne opakowanie chroniące precyzyjny silnik podczas transportu

Ogólne zasady doboru silników elektrycznych do napędu modeli latających:

  • do modeli treningowych i nie wymagających dużego nadmiaru mocy, stosuje się górną granicę zalecanej masy modelu podaną w danych technicznych.
  • do modeli akrobacyjnych, makiet akrobacyjnych, modeli szybkich oraz modeli z zapotrzebowaniem na większy nadmiar mocy, stosuje się dolną granicę zalecanej masy modelu podaną w danych technicznych.
  • w przypadku mniejszej ilości celi zasilających, napęd będzie miał niższe obroty, a w zależności od średnicy śmigła, większy lub mniejszy pobór prądu (większa średnica – większy pobór prądu).
  • w przypadku większej ilości celi zasilających, napęd będzie miał wyższe obroty, a w zależności od średnicy śmigła, większy lub mniejszy pobór prądu (większa średnica – większy pobór prądu).
  • śmigła o mniejszej średnicy, a co za tym idzie większej prędkości obrotowej, dają w rezultacie większą prędkość modelu.
  • śmigła o większej średnicy, a co za tym idzie mniejszej prędkości obrotowej, dają w rezultacie mniejszą prędkość modelu.
  • im większy pobór prądu, tym krótszy czas działania zespołu napędowego, co powoduje konieczność częstszej wymiany źródeł zasilania.
  • zastosowanie napędu z większą ilością celi zasilających, z jednej strony podnosi moc zespołu napędowego, ale z drugiej zwiększa się zapotrzebowanie na tą moc w związku z większą masą całkowitą. W związku z tym, nie zawsze stosowanie maksymalnej ilości celi zasilających daje najlepsze rezultaty. Zasada ta ma zastosowanie szczególnie w modelach o małej masie (do 2000g).

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl