Elekto szybowiec Indian ARF rozp. 196
Opis
|
|
|
|
|
|
|
Potężny termoelektryczny szybowiec do lotów sportowych i wyczynowych.
Indianin charakteryzuje się spokojnym i stabilnym poślizgiem. Dzięki zastosowanemu profilowi ma również zaskakującą penetrację. Wysoce skuteczne klapy mogą być używane nie tylko podczas okrążenia w termice, ale także podczas lądowania jako hamulce.
Skrzydło o klasycznej konstrukcji ze skrzynką skrętną balsa.
Nowa gondola kadłuba z włókna szklanego ma powiększoną średnicę przegrody silnika i „kanał” dla kabli silnika elektrycznego z obracającą się osłoną. Belka ogonowa ma powiększoną średnicę i jest wykonana z pończochy węglowej.
Model kontrolował lotki (każda z oddzielnym serwomechanizmem), klapy (jedno serwo), powierzchnie tylne i silnik.
Jest to model zaprojektowany i wyprodukowany w Czechach. Części zamienne są w magazynie.
Sprzęt RC: 5 kanałów, 5 serwomechanizmów pico (rozmiar 6 - 10 g)
Silnik: MEGA RC F5-J do latania wyczynowego. Do lotów rekreacyjnych każdy silnik elektryczny o zewnętrznej średnicy do 32 mm.
Bateria: LiPol 2S1P 1,3 -1,7 Ah, NiXX 0,5 - 1,1 Ah
Zestaw zawiera
lekki kadłub wykonany z kolorowego włókna szklanego wzmocnionego węglem z belką węglową powierzchni ogona
kabina węglowa
dwuczęściowe skrzydło wykonane w całości z balsy, sterowane lotkami i klapami
powierzchnie ogonowe o konstrukcji balsa, uzupełnione belką węglową i krawędzią prowadzącą z włókna węglowego
drobne akcesoria (pręty, końcówki prętów, dźwignie steru, pokrywy serwomechanizmów, taśmy do klap klejących, przegroda silnika itp.)
w pełni ilustrowane instrukcje budowy modelu