O.S. MAX - GT22 - silnik benzynowy
Opis
pojemność skokowa [cm³]: 22
średnica tłoka [mm]: 32
długość skoku tłoka [mm]: 27,5
zakres obrotów [obr/min]: 1800 - 9000
moc [KM] / obr/min: 2.66 / 9000
masa silnika [g]: 761,6
masa tłumika [g]: 132,6
masa układu zapłonowego [g]: 105
śmigło (średnica x skok) [cale]: 16x8, 16x10, 17x6, 17x8
zasilanie układu zapłonowego: 4-6 celi NiCd / NiMH lub 2 cele LiPo / LiFe
O.S. MAX - GT22.
Silnik GT22 jest alternatywnym napędem dla modeli samolotów klasy 0.90 - 1.20.
Inwestycja w silnik benzynowy szybko się zwraca w związku z bardzo niską ceną beznzyny w stosunku do paliw silników żarowych.
Cechy silnika:
bardzo dobra alternatywą dla modelarzy latających modelami napędzamymi silnikami żarowymi klasy 0,91 oraz silnikami 4-suwowymi klasy 1,20
zapewnia o prawie 10% więcej mocy niż inne 2-suwowe silniki żarowe o podobnej wielkości
zaopatrzony jest w w przeciwieństwie do większości innych silników benzynowych, w tradycyjne belki montażowe, co znacznie ułatwia mocowanie silnika w kadłubie
posiada w zestawie tłumik w stylu "Pitts", który został wzmocniony w celu zapewnienia bezawaryjnej pracy
zaopatrzony w nowo zaprojektowany - elektroniczny układ zapłonowy IG-02, który może być zasilany z akumulatorów NiCd / NiMH lub 2-celowych akumulatiorów LiPo lub LiFe
posiada montowany do pokrywy karteru gaźnika Walbro, specjalnie zaprojektowany do tego silnika
piasta GT22 posiada jedną nakrętkę śmigła z przeciwnakrętką.
Zalecane śmigła: 16x8, 16x10, 17x6, 17x8