Ekonomiczny, niezawodny mały van T3 został wyprodukowany w 1979 roku. Całkowicie nowo opracowany samochód o nowoczesnym, funkcjonalnym designie był wyraźnie przestronniejszy niż jego poprzednik. Jako ostatni typ wyprodukowany przez VW z tylnym silnikiem, był uważany za ostatni prawdziwy Bulli. W zależności od wersji czterocylindrowy silnik oferował moc od 50 do 112 KM. Jak zwykle transporter pojawił się w różnych wersjach pojazdów użytkowych, ale także w formie kampera do celów prywatnych. W szczególności bardzo popularne było udane wykonanie jokera przez firmę Westfalia z siedzibą w Gütersloh, z którą VW z powodzeniem współpracuje od lat 50. XX wieku. Westfalia Joker doskonale nadaje się jako wielofunkcyjny pojazd do dojazdów do pracy, do codziennego użytku, ale także na dłuższe wakacje. Ponad 70 000 egzemplarzy tego domu na kółkach potwierdza jego dużą popularność w kraju i za granicą. Jego komfortowy salon ze zintegrowaną kabiną maszynisty miał kompletną kuchnię, część wypoczynkową i leżącą, szafki do przechowywania i praktyczny dach otwierany do góry.
Szczegóły modelu:
- Szczegółowe ciało
- Autentycznie odtworzony salon z aneksem kuchennym, częścią wypoczynkową i szafkami
- ruchome drzwi przesuwne
- Opcjonalny dach składany do zabudowy w dwóch pozycjach
- Szczegółowy silnik boksera
- ruchome koła
- Możliwość zbudowania klapy tylnej otwartej lub zamkniętej
- lusterka zewnętrzne
- Joker wierny oryginałowi - kalkomanie z oznaczeniami międzynarodowymi (D, GB, F, NL, CH, A)